Fest

2011-06-05 @ 15:42:38
haha blev lite fest/chillkrök igår. Dängde i mig kanske lite mycket vin men är faktiskt ganska pigg idag ändå! Dock så blir det pizza senare, det är typ ett måste "dagen efter" :D

Jag ska strax iväg och rida, ska jogga henne snabbt på ridbanan och sedan rida ut en bit! Tror även att jag ska passa på att bada henne idag. Har bara spolat av henne lite på benen innan, aldrig badat henne ordentligt. Svansen är nog ganska så smutsig tror jag..


Tror dessutom att jag struntar i clear rounden på måndag, det ska nämligen bli 26-28 grader :( Sjuuuukt varmt. Dessutom så är det ju Uno-träning på onsdag och jag vill inte hoppa två dagar så nära inpå varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0