Göteborg horseshow 2011 (mässan)

2011-02-27 @ 23:59:00
Gick mest med Emma, snacka om att vi hade ont i fötterna båda två alltså. Hemskt.
Måste säga att utbudet blir tråkigare och tråkigare för varje år. Det är samma märkesgrejer till samma priser överallt. Jag gjorde inte ett enda superfynd. Men fick ändå med mig en hel del roligt hem.

Kingsland piké, 399:-, Skara hästsport (hahah alltså, jag bor jättenära Skara hästsport, ändå lyckas jag alltid få med mig saker hem från dem när jag gått på mässan!)

Schockemöhle schabrak, 349:-, Skara hästsport. (i allround/hoppmodell dock)

Schockemöhle lindor, gråa, 199:-, Schockemöhle. (asbra bild, vet)

BR lindor, 150kr, minns inte vartifrån (har ett orange BR-schabrak såå)

Glengordon schabrak, 150:-, Charlies.

 

Sedan köpte jag även ett par vanliga paddar att ha under lindorna för 99:- på Lyckås. Det var det enda jag egentligen behövde köpa haha. Sa ju att jag bara skulle få med mig skit jag inte behövde hem.
Dock var jag vääääldigt sparsam i år! Gjorde bara av med cirkus 1500:-, har ingen aning om hur jag lyckades slösa så lite.


Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg :)

2011-02-28 @ 15:57:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0