Nytt täcke

2011-04-18 @ 10:38:00
Jag ska köpa mig ett nytt täcke till Biscaya. Ett extra liksom. Har kollat runt lite och bestämt mig för Bucas Freedom Turnout light. Det finns i två färger och jag har riktigt svårt att bestämma mig för vilket av dem jag ska köpa. Så tänkte att ni kanske skulle kunna vara till någon hjälp?
B är ganska så mellanbrun i färgen. Inte mörk men inte heller ljusbrun (och självklart varierar färgen beroende på ljuset)
Detta är färgerna som finns;
Paprika/silver;



Blubell/silver;


Täckena kostar 669kr och finns att köpa här.


Såååå, vilket tycker ni att jag borde köpa? Det täcket som får flest "röster" blir det jag köper, och glöm inte ha Biscayas färg i åtanke!

Biscayas sommarfärg; (klickbara bilder)



(ni ser ju hur det varierar beroende på ljus)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tror nog det blåa skulle vara snyggast på henne (:

2011-04-18 @ 13:50:16
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med Paulina, det blåa.

Fast det funkar nog med bägge färger!

2011-04-21 @ 10:17:19
URL: http://downtownunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0