God morgon!

2011-04-28 @ 11:33:27
(eller morgon och morgon, snarare lunch kanske)

Hur har ni det? :)
Jag har dte kalas här hemma, väcktes av ett samtal från skolan där jag fick veta att jag börjar i B-klassen på tisdag, med en hästdag direkt, dock ska vi stängsla på morgonen och det kanske inte är det roligaste menmen! På onsdag börjar jag nio (min klass har egentligen engelska a, men den kursen har jag redan gjort), och då ska jag ha möte med min nya mentor, Annika, vi ska gå igenom vad jag gjort också ska jag få en massa papper och sådär.

Denna helgen blir för övrigt väldigt upptagen, på fredag har jag först träff med Eva-lott på Hanaskede, sedan ska jag rida för Åsa. På lördag flyttar Krabat. På söndag har jag både insläpp och kvällsfodring. Och på måndagen, som är min sista lediga dag efter som vi har studiedag då, så ska jag till min psykolog. Kommer att göra mer på fyra dagar än vad jag gjort på hela året typ ju haha ):

Och kul att statestiken bara går uppåt just nu! Trots att jag inte anstränger mig så värst för att jag väntar på att Amanda ska bli klar med bloggen, vilket hon ska börja emd till helgen. Hoppas på att hon kan komma upp och fota mig snart!

Imorgon blir det nog lite ridbilder dock, Jenny ska ha med sin brors systemkamera, så hon passar på att fota lite när jag rider. Hoppas att bilderna blir bra bara! Filma lite ska hon också göra.

Min mamma ska fixa ordentligt internet till mig strax, så då kan ni helt klart räkna med att uppdateringen kommer att bli roligare! Är så himla segt just nu att jag knappt ens har lust att lägga upp bilder ):


Min hatt & mitt hår, och min glade vän i bakgrunden. Älskar den här bilden, så mysig.



Nu ska jag se de sista avsnitten på säsong två av Vampire Diaries, hejdå! Drar till B senare ikväll så att hon får vara ute länge :) Förutsatt att stallpersonalen inte slarvar. Igen.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Jo precis, hagarna på Skålltorp är inte bättre så ;) Det är ju toppen att Hanaskede har både ridhus och ridbana dessutom!



Jag hade lätt valt uddetorp om det inte vore för att jag är allergisk mot pälsdjur och damm. Ja, jag vet, jag håller på med hästar ändå haha! Jag har alltid velat bli vetrinär men det är ju ganska kört :( Hur som helst, det känns lite onödigt att gå ett naturbruksgymnasium när jag är allergisk mot allt som finns där c: Annars är jag sååå sugen på det!

2011-04-28 @ 15:46:43
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0