Ev. flytt

2011-04-27 @ 21:26:39
Idag tröttnade jag på mitt nuvarande stall's personals slarv :) Så jag ringde argt till mamma och sa att "nu ringer jag fan Hanaskede och ser om de har några platser", sagt och gjort, jag ringde. Det är ett par som skall flytta, så jag ska till Hanaskede på fredag vid lunch och prata lite med Eva-lott Catoni också ska hon visa mig runt.
Märkte genom att bara prata med henne att det minsann inte är något slarv där inte.
Dessutom så är det billigare!
Kommer mer om det sedan, för nu ska jag passa på att kolla på Ponnyakuten när jag ändå är hos min mormor som har ett betydligt snabbare internet än jag!



B & K fick vila idag, pga. stallpersonalens slarv så såg det helt åt helvete ut i boxarna så jag fick mocka riktigt ordentligt idag och det tog en väldans tid :) Så jävla arg just nu.


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh. Det är ju mysigt på hanaskede :) Där får ni det säkert bra om ni flyttar!

2011-04-27 @ 21:44:45
Postat av: paulina

Dom är väldigt duktiga och noggranna på hanaskede :) nackdelen är de dåliga hagarna, korna som luktar illa (haha) och att gården är lite skitig.. Men för övrigt är det ju rätt gött att stå där :)

2011-04-28 @ 09:37:01
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/
Postat av: linda

slarv o slarv, de va nog mer att de inte va så nogranna med att tala om vilka hästar som skulle vara kvar ute och inte ! de hade ju praktikanter som tog in hästarna, så de va väl bara en minimiss ?!

2011-04-28 @ 22:14:37
Postat av: Majja

Kommer sakna dig ;)

2011-05-01 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0