Tråkiga nyheter

2010-10-28 @ 12:00:00
Har lite utav en tråkig nyhet, det är nämligen så att min systers häst Krabat kommer att åka tillbaka till sin fd. ägare om en månad. Min syster känner att hon inte orkar rida nu när pappa gått bort och sådär.
Mig gör det inte så värst mycket egentligen, jag tyckte mest han var jobbig. Alldeles för mycket travare. Visst var han en fin distanshäst (gått distans SM) men ska han bli en ordentlig dressyr eller hopphäst måste man lägga ner väldigt mycket mer tid än vad min syster gjorde.
Så ja, ni flyttar han dit ett tag, och antingen så säljs han till henne, eller så kommer han tillbaka till oss när min syster mår bättre psykiskt.

Min syster och Krabat första gången hon red honom:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0