Snart dags för flytt

2010-10-03 @ 13:15:57
Igår var jag hos Caisa, vid såg på Juno & åt mango haha. Fast jag somnade. Dte gör jag nästan alltid när jag kollar på film menmen.
I och med att vi skulle flytta hästarna så gick jag upp klockan sju idag för att åka hem. Vid åtta smsar mamma och säger att hon som skulle köra inte kan köra efter nio, och det tar tre timmar hem från Caisa, idag hade jag oturligt nog en timmas väntetid i Göteborg med.
Så ja. Jag fick panik. Tänkte rida till Skålltorp först, men världens bästa Rebecka löste det för mig! Så om två, tre timmar hjälper hon & hennes pappa mig med att flytta henne. Hur snällt som helst! Hon fixade transport och allt på typ en halvtimma.
Så ja, räddare i nöden, är så sjukt tacksam ):

Och sedan vid sju är det dags för VM igen! Super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0