Skvallerbloggar

2010-10-01 @ 18:06:43
Alla bara lipar och lipar över skvallerbloggarna, tycker att det är så hemskt och de är ju sååå elaka.
Well. Alla är vi människor. So what om ni gör si & så och det kommer fram, alla gör fel.

Personligen så älskar jag skvallerbloggar, drama feeds me. Jag tycker att det är genomroligt, och jag har lärt mig att ta allt som skrivs med en nypa salt. Jag är själv ganska provocerande så jag har lärt mig när man ska ta saker som skrivs med en nypa salt.



Min favoritskvallerblogg just nu är http://bdbskvaller.blogspot.com. HUR FÅR HON (antar att det är en brud) REDA PÅ ALLT? HELT STÖRT. Värsta superspionen, helt underbar, vill föda hennes barn osv. Om jag hade kunnat då. Fast jag börjar bli lite trött på allt tjat om NH-folket, ge mig skvaller om alla dumma 13åriga ponnyryttare istället <3<33<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0