Flytten avklarad!

2010-10-03 @ 20:41:46
Jag har varit hur nervös som helst hela dagen, har varit illamående och svimfärdig. Att hästen var helt spänd när vi tog in henne i stallet gjorde inte dte hela bättre.

Lastningen tog typ fem minuter. Jag hade räknat med minst en halvtimma.
I början var hon lite istadig, men så fort Rebecka plockade fram mat gick hon på utan att tveka, är så stolt över min lilla häst, hon som varit helt knäpp att lasta innan.
Och hon sparkade inte en enda gång under resan, utan stod helt stilla och var hur cool som helst! Verkligen jätteduktig.
Hon lugnade ner sig riktigt fort också!

Sedan var jag med när Rebecka red Mario, han har blivit så otroligt snygg, blir förvånad varje gång jag ser honom.
Och sedan fick jag rida lite med! Och jäklar vad han är svår, fattar inte hur Rebecka klarar det. Kändes jättehemskt, men gud vad kul det var, han är så sjukt rolig att rida, och man märker verkligen när man gör rätt!

Rebecka & Mario


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0