Dagens träningspass

2010-10-04 @ 22:24:31
Tog det lugnt idag. Red bara tills hon slappnade av ordentligt. Hon var faktiskt lugnare än jag trodde, hade bara lite svårt att koncentera sig på mig.
Men ja, hon blev ganska eftergiven efter ett tag, så det var helt okej.

Efteråt fick jag dock panik ): Upptäckte att hon blödde i ena näsborren. Panikringde Helene och bad ridläraren i stallet att kolla på det, både sa att det antagligen bara vadr vanligt näsblod precis som vi kan få. Fast det lugnar inte mig, jag är fortfarande helt livrädd för att det ska vara något allvarligt, även om jag innerst inne vet att de antagligen har rätt.
Turligt nog så slutade det blöda väldigt fort i alla fall. Och Helene ska hålla lite koll på henne imorgon, jag ska rida imorgon igen och se hur dte blir då. Börjar hon blöda igen tänker jag ringa veterinären.

Dessutom så fick jag höra att Biscaya var stor, så nu ska jag slänga upp alla små ponnyryttare på henne, så ska de minnsan få se att hon är som en ponny att rida >:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0