Hästskötarexamen

2010-11-18 @ 14:58:21
Jag går hästhållning, i 2an, så nästa år är det alltså dags för hästskötarexamen för min del, och jag är fullkomligt livrädd haha ): Började direkt i tvåan denna terminen, och jag har redan fått höra hundratals skräckhistorier från tidigare hästskötarexamen(s?). Så ah, jag tänker banne mig börja öva redan nu, för jag tänker inte få underkänt, aldrig aldrig.
Jag börjar kallsvettas bara jag tänker på hästskötarexamen, och att jag bara har cirkus ett på mig till det är dags.

Så, har ni gjort hästskötarexamen, och var det så svårt som min mentor vill att det ska verka vara?


Två av momenten i hästskötarexamen (longering och dekorativ hästvård)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0