Dagens träningspass

2010-11-02 @ 03:17:06
Jag misstog mig och trodde att det var tisdag idag, men det var dte ju inte, utan det var ju måndag, så det blev visst ridning!
Red mycket lösgörande, sidvärtes och sådär. Avslutade med ett par galoppfattningar. Fick inte till vänstergaloppen riktigt.

Hon var inte lika positiv som hon brukar, utan hon gjorde det hon skulle men inte så mer än så. Väldigt fin i formen på slutet dock.

Här kommer lite skitbilder, men ah, det är alltid roligare med bilder:

Nu syns det inte så värst bra, men det här är vad vi hade på oss;

Häst:
Träns - Gold medal
Bett - Novabett
Sadel - märkeslös
Schabrak - John Whitaker
Damasker - Källqvist protector
Benskydd - John Whitaker
+ random padd
Jag:
Hjälm - Charles Owen JW
Jacka - Mountain horse (under jackan hade jag en Kingsland tröja)
Handskar - John Whitaker
Ridbyxor - CRW exclusive
Strumpor - Kingsland
Skor - Mountain horse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0